طراحی سایت

قالب وبلاگ

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان چابهار در محکومیت حمله به غزه - مسیر بی انتها
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


مسیر بی انتها
 

 

وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ اللباطِلُ اِنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً

«و بگو: حق آمد و باطل نابود شد; آرى، باطل هماره نابود شدنى است!»

رژیم منحوس صهیونیستی که پیدایش آن بر پایه جنایت و تجاوز بوده است در ادامه اقدامات وحشیانه خود این بارنیز کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه را آغاز کرده است.

این حملات وحشیانه که درنده خویی یزیدیان و مظلومیت سالار شهیدان را در ذهن تداعی می کند با خاموشی وحتی حمایت حامیان دروغین حقوق بشر همراه شده است،باعث گستاخی هر چه بیشتر رژیم غاصب صهیونیستی گشته است.

این غده ی سرطانی که آخرین دست و پاهای خود را برای حفظ قدرت در کشورهای اسلامی می زند و چنین جنایاتی را مرتکب می شود باید بداند که با بیداری اسلامی و یکپارچگی اسلامی دیگر جایی برای این رژیم مستعجل باقی نخواهد ماند، باید بداند ما نخواهیم گذاشت تا به اقدامات جنایتکارانه ی خود ادامه دهند ، باید بدانند همانطور که محرم و صفر باعث زنده نگه داشتن اسلام است اکنون نیز همان گونه اسرائیل را محو می کند . ما همچون کسانی که خود را به خواب غفلت زده اند و دل به مجامع دروغین بین المللی بسته اند ، نیستیم . ما هرگز چشم خود را بر روی چنین جنایاتی نبسته ایم و نخواهیم بست ، ما خشم و انزجار خود را از این رژیم غاصب و جنایتکار اعلام می کنیم ودر راه حمایت از مردمان بی دفاع و مظلوم غزه حاضریم به امر رهبری شتافته و اسرائیل را به درس عبرتی برای غرب و آیندگان مبدل سازیم .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان چابهار



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک